SIMPLIFÍCACIÓN CUICK A TU ALCANCE!

Los PACKS CUICK están pensados para simplificarte un poco la vida! Si quieres darte un capricho, tienes que hacer una regalo a tu amig@ o familiar más cocinitas y encima estás falto de ideas, no lo pienses más!

Además hay dos motivos que también pueden acabar de convencerte. El primero es que si haces la matemática, con los PACKS ahorras un poquito…y el segundo es que vienen en una caja y presentación muy cuidada. Muy chic!

Esperamos que os gusten!

DESCOBREIX LES BASES DE CUINA

SI ETS AMANT DE LA CUINA, O CUINAR PELS TEUS ÉS IMPORTANT, NO ET PODEN FALTAR LES BASES.

ELABORADES SENSE PRESSES I AMB ELS MILLORS INGREDIENTS, TÍPIQUES DE LA CUINA TRADICIONAL PERÒ IMPRESCINDIBLES TAMBÉ EN LA GASTRONOMÍA MODERNA.

icono de una olla

Les bases són el principi d’un bon plat. O el toc final.

En qualsevol cas són essencials per elevar el valor culinari d’un plat a un nivell superior, amotllant-se als teus gustos i deixant tot el protagonisme a la teva recepta.

les bases basicament imprescindibles

A CUICK hem aconseguit preparar bases de cuina de gran qualitat, amb el format i la dosi adequada per que puguis guardar-les al teu rebost a temperatura ambient.

Així tindràs a mà un deliciós sofregit o una excel·lent picada sempre que els necessitis, sense invertir hores cuinant.

 

llistat d'alergens dels nostres productes

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad
Abrir Conversación
Necesitas ayuda?
Hola!
Como podemos ayudarte?